14 Ekim 2014 Salı

Patatesli Et Yemeği Tarifi

Patatesli Et Yemeği Tarifi
Malzemeler

300 gr kuşbaşı et

100 gr kemikli et

3 tane patates

1 tane soğan

1 yemek salça

Tuz, sıvı yağ, pul biber, karabiber

Hazırlanışı ve Yapılışı
Kurban bayramının geçmesi ile et yemekleri çok yapılmaktadır. Sizlere pratik olan bir tarif paylaşıyorum. İlk olarak etlerin daha hızlı pişmesi için düsüklü tencere kuşşanıyprum etleri tencereye koyup yaklaşık 1 saat pişiriyorum.  Daha sonra aştını kapatıyorum . Soğanı küçük doğrayıp tencereye biraz sıvı yağ ile birlikte alıypruz ve sotelemeye başlıyoruz. Bu arada patatesler soyulup büyük küp şeklinde doğruyoruz . Soğanların içine salça ekleyip kavuruyoruz. Daha sonra patates eklenerek sotelenmeye devam ediyoruz . En son pişen etler eklenip üzerine et suyunu ekleyip en son tuz ve baharatlar eklenenerek karıştırıypruz . Etler pişmiş olduğundan dolayı patatesler pişene kadar kontrol ediyoruz ve patates piştikten sonra altını kapatıyoruz.  Tek başına bile doyacağınız bir yemk tarifidir. Kemikşi et yemeklere lezzet verdiğinden ben genellikle kullanıyorum. Afiyet olsun.
Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum:

Yorum Gönder